Wednesday, August 18, 2010

Suami zalim pijak isteri hamil

gambar hiasan



Seorang isteri bernasib malang apabila suaminya memijak pertunya yang sedang hamil gara - gara menguatkan siaran televisyen.

Kejadian yang berlaku di Ampang itu dimaklumkan pasangan tersebut baru sahaja setahun mendirikan rumahtangga. Suami yang turut berada di rumah pada ketika itu meminta isterinya memperlahankan suara televisyen dan si isteri mengikut kehendak suaminya itu.

Tidak lama kemudian suaminya memaklumkan ingin keluar untuk bermain snuker bersama rakan. Bagaimanapun suami yang baru hendak keluar rumah berang selepas isterinya menguatkan suara televisyen semula. Suami mangsa mendakwa isterinya cuba bersikap kurang ajar.

Mangsa menafikan dakwaan itu namun suami yang tidak berpuas hati dengan sikap mangsa terus memukul tangan mangsa sehingga menyebabkan kecederaan. Selepas itu suami bertindak memijak perut isterinya yang mengandung enam bulan.

Akibat tidak berpuas hati dengan tindakan zalim suaminya itu, si isteri membuat laporan polis dan rawatan kesihatan sedang dijalankan. Setakat ini bayi dikatakan masih stabil.
Kongsi artikel ini di Facebook
Related Posts with Thumbnails