Monday, August 16, 2010

Drogba percaya mampu kekal prestasi lagi 5 tahun




Didier Drogba percaya beliau telah meningkat sejak kali pertama tiba di Stamfrod Bridge dan merancang untuk kekal di Chelsea untuk 5 tahun lagi.

Penyerang kebangsaan Ivory Coast itu berjaya menghasilkan hatrik pada perlawanan pertama ketika menewaskan West Bromwich Albion 6-0. Kini Drogba telah berjaya menghasilkan 21 gol sejak beliau pulang daripada kejohanan Piala Afrika pada Januari lepas.

"Saya lebih bagus pada umur 32 tahun berbanding enam tahun lepas, ketika saya datang ke sini. Saya lebih tenang di atas padang dan jaringkan lebih banyak gol. Jika saya kekal bermain dengan kelab seperti ini, saya boleh kekal prestasi untuk 5 tahun lagi," kata Drogba.
Kongsi artikel ini di Facebook
Related Posts with Thumbnails