Friday, July 30, 2010

Fabregas akui minat Barcelona





Cecs Fabregas menghangatkan lagi spekulasi perpindahan beliau ke Nou Camp selepas membuat kenyataan terbuka yang beliau meminati Barcelona sejak dari kecil.

Baru - baru ini, Arsene Wenger menegaskan bahawa ketua pasukan Arsenal itu tidak akan dijual dan sebarang pintu perbincangan adalah ditutup sama sekali. "Saya dari Barcelona. Saya ahli kelab bersama datuk saya, bapa sedara saya dan sepupu saya," kata Fabregas.

"Pemain Barcelona merupakan kawan saya sejak bertahun lama. Puyol beri keyakinan kepada saya dan mengambil berat tentang saya seperti seorang abang. Bojan inspirasi ketenangan. Busquets seorang yang biasa. Xavi seorang pemimpin. Iniesta seorang yang penyabar terutamanya ketika beliau cedera. Messi seorang yang penyabar, pemalu dan sangat baik dan Valdes mempunyai personaliti tinggi."

"Bagaimanapun saya ketua pasukan Arsenal. Wenger pula merupakan bapa kedua saya, orang terpenting dalam hidup saya selepas bapa saya. Beliau sangat menyokong saya dan menjaga saya seperti anaknya. Saya sebahagian dari keluarganya."

"Saya mahu meneruskan perjuang untuk setiap gelaran, terutamanya Liga Juara - Juara, kerana saya seorang pemenang."
Kongsi artikel ini di Facebook
Related Posts with Thumbnails